Forum Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona Strona Główna Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona
analizy, blogaski, aŁtoreczki...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opowiadanie fantastyczne na podstawie wyborów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona Strona Główna -> Gry i zabawy towarzyskie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deni Len
Towarzyszka Opiekunka Kompów



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 65
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z pobliża boru

PostWysłany: Śro 17:09, 08 Lip 2015    Temat postu: Opowiadanie fantastyczne na podstawie wyborów

To jest gra podejrzana z innego forum, na którym miała wzięcie, więc może tu też przejdzie. Nie widziałam tu takiej, więc stworzyłam ten wątek.

Ogólnie gra polega na tym, że ja napiszę fragment historyjki i dam do wyboru trzy odpowiedzi. Osoba odpowiadająca ma wybrać jedną z możliwości i opisać jej konsekwencje, a potem również dać trzy możliwości. Wygląda to mniej więcej tak:
Osoba 1: Idziesz drogą i natrafiasz na skrzyżowanie. Co robisz?
A. Idziesz prosto B. Idziesz w lewo C. Idziesz w prawo

Osoba 2: Odpowiedź B
Skręcasz w lewo, a po piętnastu minutach wędrówki widzisz samotną chatę. Co robisz?
A. Idę dalej drogą B. Pukam do drzwi C. Zaglądam przez okno

I tak powstaje historia oparta na dokonanych przez nas wyborach.

Wędrujesz samotnie po lesie i podziwiasz okolicę; ptaki śpiewają, letnie słońce przebija się przez korony drzew, a ściółka delikatnie szeleści pod stopami. Przez fascynację do otaczającej cię przyrody nie zauważasz, że idziesz prosto na gwałtownie opadające zbocze. Po chwili spadasz w dół, obijając się boleśnie o drzewa, i lądujesz w krzakach.
Próbujesz wstać, jednak nieruchomiejesz, gdy zauważasz spoglądające na ciebie stworzenie, które przypomina lisa, ale ma białe futro, niebieskie oczy i ogon dwukrotnie dłuższy od tułowia. Nie próbuje ono uciekać. Co robisz?
A. Ponawiasz próbę wydostania się z krzaków
B. Wołasz do zwierzaka coś w stylu: "Hej, co tu robisz?"
C. Nic, bo od nadmiaru bólu tracisz przytomność.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Śro 19:16, 08 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź A.
Zwierzę przygląda się tobie, wyraźnie widać, że jest zaciekawione - węszy, nastawia uszy, śledzi twoje ruchy. W końcu podchodzi nieco bliżej. Co robisz?
A. Szukasz po kieszeniach, czy gdzieś nie zaplątało się coś do jedzenia.
B. Rozglądasz się za jakimś kijem, żeby odegnać zwierzę.
C. Ponownie nieruchomiejesz i czekasz, co zrobi zwierzak.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deni Len
Towarzyszka Opiekunka Kompów



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 65
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z pobliża boru

PostWysłany: Śro 19:54, 08 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź A.
Nagle przychodzi ci na myśl, że być może masz przy sobie jakieś jedzenie, skoro dzikie zwierzę nie boi się przebywać obok ciebie. Wstajesz do siadu, krzywiąc się nieco z bólu, i wkładasz dłoń do pierwszej lepszej kieszeni spodni. Natrafiasz na skórkę od chleba i rzucasz nią w stronę lisa.
Zwierzę śledzi tor lotu skórki, po czym, ku twojemu zdziwieniu, przestaje się nią interesować i spogląda na ciebie.
Nagle słyszysz hałasy, jakby ktoś lub coś przedzierał się w twoją stronę. Co robisz?
A. Spróbujesz zbiec
B. Czekasz na rozwój wydarzeń
C. Zaczynasz szukać czegoś, co posłuży do samoobrony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Śro 20:11, 08 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź B.
Zza krzaków wychodzi dziwnie ubrana kobieta w nieokreślonym wieku. Na plecach ma koszyk, w którym siedzi ktoś wielkości niemowlęcia, ale z długą siwą brodą. Lis spogląda na nich, a potem znowu na ciebie.
A. Próbujesz się chyłkiem wycofać.
B. Grzecznie się odzywasz do nowo przybyłych.
C. Zupełnie nie wiesz, co robić, więc nic nie robisz.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mysza
Super Ninja



Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcin

PostWysłany: Pią 13:00, 10 Lip 2015    Temat postu:

B.
Witasz tajemniczą parę. Kobieta krzywi się z niesmakiem na dźwięk twojego głosu, ale staruszek wydaje się być całkiem uradowany. Pytasz ich, którędy można dostać się na szczyt zbocza, z którego przed chwilą spadłeś. Staruszek w formacie kieszonkowym śmieje się skrzekliwie i mówi, że stąd nie ma ucieczki, to Kotlina Śmierci, a lis chce pożreć twoją duszę.
A. Pytasz, czy Kotlina Śmierci ma jakiś związek z Doliną Śmierci w Kalifornii.
B. Mówisz, że nie masz duszy.
C. Stwierdzasz, że ktoś tu ma dobre dragi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shiren
Superwikary



Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 1697
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:19, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź B

- A co, jeśli ja nie mam duszy? – uśmiechasz się szeroko do staruszka-niemowlęcia. Czujesz smak zwycięstwa, gdy widzisz, że on zaczyna rechotać jeszcze głośniej.
- To nie nas musisz przekonać, tylko jego – wtrąca smutnym tonem kobieta, wskazując dłonią na białego lisa, który niecierpliwie rozwija długi ogon w powietrzu, jakby miał nim zaraz wystrzelić w twoim kierunku.

A. Szykujesz się do ucieczki.
B. Strach cię paraliżuje.
C. Kontynuujesz rozmowę z nadzieją, że lada chwila zza krzaków wyskoczą ludzie króla.

[PS. Fajna zabawa Smile ]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deni Len
Towarzyszka Opiekunka Kompów



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 65
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z pobliża boru

PostWysłany: Pią 15:57, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź B
Masz ochotę odejść jak najdalej stąd, jednak gdy napinasz mięśnie w nogach, orientujesz się, że nadal odczuwasz ból po upadku. Próba ucieczki mogłaby skończyć się tragicznie, więc zostajesz w bezruchu.
Ogon lisa niebezpiecznie się wije, a zwierzę zaczyna krążyć wokół ciebie.
A. Czekasz na odzew ze strony kobiety i staruszka
B. Próbujesz odpędzić lisa
C. Zaczynasz szukasz czegoś, by rzucić w lisa

[Shiren, cieszę się. Wreszcie ktoś się zainteresował Very Happy]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Deni Len dnia Pią 15:58, 10 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mysza
Super Ninja



Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcin

PostWysłany: Pią 16:59, 10 Lip 2015    Temat postu:

C.
Rzucasz w lisa skamieniałością, która leżała nieopodal, i o dziwo trafiasz! Stwór pada na miejscu i leży jak zabity. Uśmiechasz się tryumfalnie. Dziwny staruszek wychodzi z koszyka, okazuje się, że ma kangurze nogi z wielkimi stopami. Skacze w kierunku lisa i ze smutkiem stwierdza zgon. Kobieta zalewa się łzami, z jej szlochania da się wyłowić słowa ,,paskudni nihiliści".
A. Stwierdzasz, że za dużo tego dobrego i zamierzasz odejść.
B. Podchodzisz do lisa i stwierdzasz, że weźmiesz go sobie, bo jesteś ciekaw jak smakuje.
C. Robi ci się przykro, że zabiłeś liska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Pią 17:15, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź B.
Właśnie masz zamiar zarzucić sobie lisa na plecy, kiedy z nieba niespodziewanie zlatuje wielki skrzydlaty potwór i próbuje porwać martwe zwierzę. Okazuje się ono jednak za ciężkie, więc stwór zaczyna uganiać się za staruszkiem.
A. Szukasz następnej skamieliny, żeby rzucić z kolei w potwora.
B. Wołasz do kobiety, że staruszek jest w niebezpieczeństwie.
C. Korzystając z sytuacji, zabierasz lisa i odchodzisz.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mysza
Super Ninja



Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcin

PostWysłany: Pią 17:44, 10 Lip 2015    Temat postu:

C.
Odchodzisz i zostawiasz kangurostaruszka na pastwę potwora, jesteś bowiem człowiekiem bez serca i ducha. Zagłębiasz się w las i ledwo zatrzymujesz się przed pajęczą siecią rozpiętą między pniami drzew. Mieszkaniec sieci mruga do ciebie porozumiewawczo czterema oczami.
A. Odmrugujesz mu.
B. Spalasz go za pomocą pirokinezy.
C. Pająk jest żywym wyrzutem sumienia, więc ronisz kryształową łzę i biegniesz pomóc kangurostaruszkowi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deneve
Przedłużenie łopaty



Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 2823
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 17:53, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź A.
Odmrugujesz mu, okazuje się bowiem, że Pająk posługuje się alfabetem Morse'a, który doskonale znasz. Pająk okazuje się być zaklętym wędrowcem, który padł ofiarą podłej wiedźmy. Teraz prosi cię o pomoc, oferując ci w zamian nagrodę, co robisz?

A. Machasz ręką i odchodzisz, niech je muchy do końca życia.
B. Obiecujesz udać się do najbliżej mieszkającego druida, żeby sprowadzić pomoc dla pajęczego znajomego.
C. Nigdy nie lubiłeś pająków – zgniatasz nowego znajomego i rozdzierasz pajęczynę, by jak najszybciej opuścić to miejsce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Deneve dnia Pią 18:16, 10 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Pią 18:00, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź B.
Pająk wymruguje ci komunikat, że w okolicy nie mieszka żaden druid, ale może mu pomóc czarodziej... i z opisu domyślasz się, że chodzi o kangurostaruszka.
A.Oddalasz się pośpiesznie, siarczyście przeklinając.
B.Postanawiasz odnaleźć kangurostaruszka (skoro to czarodziej, pewnie się obronił...)
C. Zadajesz pająkowi pytanie, czy tylko kangurostaruszek może mu pomóc.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mysza
Super Ninja



Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcin

PostWysłany: Pią 18:31, 10 Lip 2015    Temat postu:

B.
Wracasz do kangurostaruszka. Potwór siedzi na pniaku. Okazuje się, że strasznym potworem był wielki nietoperz. Po kangurostaruszku i kobiecie ani śladu. Nietoperz wyjaśnia, że kangurostaruszek naprawdę nie był wcale czarodziejem, tylko handlarzem duszami, kobieta była jego córką z nieprawego łoża. Nietoperz pożarł ich oboje. Lis, którego zabiłeś skamieliną, był ich zwierzęciem, które służyło do polowań na dusze. Pająk zaś był w spisku i pobierał profity od każdej duszy.
A. Idziesz zabić pająka.
B. Dziękujesz nietoperzowi, ale mówisz, że nie masz duszy.
C. Pytasz nietoperza o to, jak wrócic do domu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Pią 19:04, 10 Lip 2015    Temat postu:

C.
Nietoperz odpowiada ci, że nie wie, ale na jego rozum chyba wypadałoby wracać tą samą drogą. Problem w tym, że on sam cię nie uniesie i musiałby poprosić o pomoc inne nietoperze. Słyszał wprawdzie, że gdzieś w okolicy mieszkają smoki, ale one podobno niczego nie robią za darmo.
A. Idziesz z nietoperzem do jaskini, gdzie mieszkają jego ziomkowie.
B. Idziesz szukać smoka.
C. Idziesz szukać pomocy gdzie indziej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deneve
Przedłużenie łopaty



Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 2823
Przeczytał: 61 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 19:30, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź C.
Nie jesteś głupi, wiesz, że włażenie do jamy obcego, gadającego nietoperza może być groźne, a spotkanie ze smokami jeszcze bardziej. Postanawiasz, że poszukasz wyruszyć w dalszą podróż, chcąc znaleźć wyjście samemu lub spotkać kogoś, kto nie postanowi cię pożreć. Idziesz więc tak długo, aż niemal padasz ze zmęczenia. To niesamowite, ale przed tobą pojawiają się trzy fiolki wypełnione kolorowymi cieczami. Wiesz, że to nierozsądne, ale jesteś bardzo spragniony i postanawiasz wypić jedną z nich. Którą?
A. Fiolka z niebieskim płynem (pachnie słodko)
B. Fiolka z czerwonym płynem (zapach przypomina ci dzieciństwo)
C. Fiolka z przezroczystym płynem (ciecz nie wydziela żadnego zapachu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Pią 19:45, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź C.
Wypijasz przezroczystą ciecz, która się okazuje zwykłą wodą. Odpoczywasz trochę, po czym idziesz dalej i na wszelki wypadek zabierasz ze sobą obydwie pozostałe fiolki. Dochodzisz do rwącej rzeki. Jak okiem sięgnąć, nie ma żadnego mostu ani przewoźnika z łódką, ani samej łódki.
A. Zawracasz.
B. Idziesz wzdłuż brzegu w górę rzeki.
C. Idziesz wzdłuż brzegu w dół rzeki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shiren
Superwikary



Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 1697
Przeczytał: 51 tematów

Pomógł: 43 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:56, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź C.

Idziesz wzdłuż brzegu w dół rzeki, aż docierasz na skraj lasu. Rozglądasz się, ale nic na horyzoncie nie przykuwa twojej uwagi - przed tobą rozległe łąki i pola, za plecami gąszcz drzew. Nagle w oddali widzisz stado nietoperzy.

A. Machasz nietoperzom, bo to pewnie wcześniej napotkany stwór wraca z towarzyszami, żeby ci pomóc.
B. Wskakujesz do rzeki, aby się ukryć.
C. Uciekasz z powrotem do lasu.

[Edit: rozumiem, że w tego typu zabawach nie używamy dialogów?]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shiren dnia Pią 20:57, 10 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deni Len
Towarzyszka Opiekunka Kompów



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 65
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z pobliża boru

PostWysłany: Pią 22:44, 10 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź A.
Machasz do nietoperzy, na co jeden z nich podlatuje w twoją stronę. To twój "znajomy".
- Widzę, że jakoś sobie radzisz - mówi. - Ja i moi współziomkowie lecimy na łowy. Może się jeszcze spotkamy.
Już masz zamiar zapytać stwora, dlaczego zostawia cię na pastwę losu, jednak tamten szybko odlatuje.
Nagle burczenie w brzuchu daje ci do zrozumienia, że wypada wziąć przykład z nietoperzy i znaleźć coś do jedzenia. Postanawiasz:
A. Wytropić i upolować sarnę lub inne zwierzę
B. Poszukać padliny
C. Zignorować głód i ruszyć w dalszą drogę

[Shiren, na tamtym forum gracze pisali bardzo rozwinięte dialogi, więc nie widzę na nie przeciwwskazań.]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Sob 6:25, 11 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź A.
Zaczynasz tropić, jednak pierwsze ślady, na jakie się natykasz, to odciski ludzkich stóp (sporo mniejszych niż twoje, ale jednak wyglądających na ludzkie). Wszystko wskazuje na to, że ktokolwiek je zostawił, był tutaj stosunkowo niedawno.
A. Idziesz za nimi - być może to się opłaci.
B. Udajesz się w dokładnie przeciwną stronę, bo kto wie, czy to nie oznacza kolejnego kłopotu?
C. Po prostu nie zwracasz na nie większej uwagi i dalej szukasz zwierzyny.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mysza
Super Ninja



Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcin

PostWysłany: Nie 15:10, 12 Lip 2015    Temat postu:

C.
Stwierdzasz, że to pewnie jakieś kolejne cuda i lepiej się wystrzegać spotkania z dziwadłami. Przypomina ci się, że przecież lis leży nadal tam, gdzie go zostawiłeś, bo nietoperz nie mógł go udźwignąć. Kiedy wracasz, znów dostrzegasz małe ślady. Okazuje się, że po lisim truchle nie został ślad, za to w miejscu, gdzie leżało, ziemia jest udeptana małymi stopami.
A. Starasz się ruszyć tropem małych stóp.
B. Szukasz innego pożywienia.
C. Próbujesz wspiąć się na zbocze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bumburus
Gość






PostWysłany: Nie 15:35, 12 Lip 2015    Temat postu:

Odpowiedź B.
Wracasz do lasu i wypatrujesz tropów zwierzyny. Wkrótce dostrzegasz pod jednym z drzew na pozór bezładną kupę gałęzi i liści, z której dochodzi popiskiwanie. Zaciekawiony podchodzisz bliżej. Ze sterty gramoli się pisklak wielkości średniego (dorosłego) kurczaka.
A. Łapiesz pisklę, ukręcasz mu łebek i co sił w nogach uciekasz.
B. Ukręcasz łebek pisklakowi i rozgrzebujesz gniazdo - na pewno jest ich tam więcej.
C. Zakradasz się powoli, uważnie rozglądając się i nasłuchując - w pobliżu mogą być jego rodzice.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siedemnieszczesc
Kryształowa Różyczka



Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:16, 24 Sty 2016    Temat postu:

Odpowiedź C.
Niestety, rodzice (a przynajmniej jedno z nich) są bardzo blisko - niespodziewanie wypada na ciebie ogromne nielotne ptaszysko, strosząc pióra i wrzeszcząc wniebogłosy.
A. Uciekasz co sił w nogach.
B. Machasz ramionami i krzyczysz - może uda ci się je spłoszyć.
C. Rzucasz w ptaka czym popadnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Córa komtura
Bonderella



Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:26, 18 Wrz 2016    Temat postu:

Odpowiedź A.
Na twoje szczęście, ptak chciał cię tylko odstraszyć i wkrótce przestał się tobą interesować. Kiedy zatrzymujesz się, żeby złapać oddech, zdajesz sobie sprawę z tego, że chyba ktoś (a nawet kilku ktosiów) schował się w krzakach i cię obserwuje...
A. Przekonujesz sam/a siebie, że tylko ci się tak wydaje i spokojnie idziesz przed siebie - musisz w końcu znaleźć coś do jedzenia.
B. Usiłujesz nawiązać kontakt z obserwatorami - może się okażą pomocni?
C. Siadasz na ziemi i nieruchomiejesz -może się ciebie boją...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyu
Chodzący Dred z Kosmosu



Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 42
Przeczytał: 72 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:22, 31 Paź 2016    Temat postu:

Odp. B

- Hej, wy tam, w tych krzakach! - krzyczysz, lecz odpowiada ci jedynie cisza. - Nie mam złych zamiarów! - dodajesz po chwili, z nadzieją, że ktokolwiek kryje się w zaroślach, również jest przyjaźnie nastawiony. - Zgubiłem drogę i... - Przerywa ci kichnięcie.

A. Wygrzebujesz z kieszeni chusteczkę i rzucasz ją w stronę krzaków razem z cichym "Na zdrowie!".
B. Z racji tego, że jesteś fałszywym człowiekiem i tak naprawdę masz złe zamiary, korzystasz z okazji i atakujesz.
C. Po prostu mówisz dalej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Veyu dnia Pon 15:23, 31 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona Strona Główna -> Gry i zabawy towarzyskie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin