Forum Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona Strona Główna Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona
analizy, blogaski, aŁtoreczki...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mody i kody

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ajzan
Rebeca w gróbce



Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 2708
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:53, 01 Lip 2017    Temat postu: Mody i kody

Używacie modów albo próbowaliście przerobić grę w inny sposób?

Ja, jak chyba każdy, grałam w Simsy przy użyciu kodów.

Z pomocą tutoriala z YT udało mi się też zdebugować "Harry'ego Pottera i Komnatę Tajemnic", dzięki czemu mogłam ukończyć grę w 110%.

Jeśli chodzi o mody, to ostatnio wgrałam sobie kilka użytecznych do Skyrima i musiałam kilka odinstalować, bo psuły mi grę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wypłosz
Imperator Wszystkich Stref



Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 1671
Przeczytał: 39 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:46, 02 Lip 2017    Temat postu:

Ja Baldura mam tak zmodowanego, że w normalną wersję nie potrafię grać. Przede wszystkim Stratagems, które drastycznie poprawia AI przeciwników i podbija poziom trudności co ważniejszych walk, do dwójki dochodzi Ascension, które znacznie poszerza fabułę finalnego dodatku Throne of Bhaal. Zawsze też wrzucam parę modów z enpecami i dodatkowymi przygodami.
Najlepsze jest to, że ciągle powstają nowe, i jak przechodzę po raz kolejny, to zawsze troszkę inną grę. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kazik
Wampir z kółka stolarskiego



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 2280
Przeczytał: 17 tematów

Pomógł: 67 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:14, 02 Lip 2017    Temat postu:

Wszystkie kampanie w HIII:M&M tylko na kodach, bo taki smark jak ja nie ogarniał w żadnym razie strategicznego planowania na tym poziomie, co by sobie z tym poradzić uczciwie (co zresztą na tablicy zwycięzców zostało odpowiednio odznaczone jako "Oszust!!!"), a fabuła mnie ciekawiła.

W "Civilization V" mam z fanowskiego warsztatu możliwość grania kantońskimi piratami, a z estetycznych modów to Bob Ross dołączony do puli wielkich artystów i mod kulturowy (który każdej nacji przypisuje oryginalne wypominki przy zdominowaniu innego kraju kulturowego, a nie cały świat nosi azteckie jeansy i słucha babilońskiej muzyki pop).

W "Sims 4" była próba wprowadzenia modu, dzięki któremu pary niehetero mogły zachodzić w ciążę, ale ten powodował dziwnego buga, już nie pamiętam nawet, jakiego - ale tu na szczęście przyszło mi na pomoc Maxi z oficjalnym patchem Razz

Mnie jakoś generalnie to modyfikowania gier nie ciągnie - rzadko chce mi się przewalać przez fanowskie warsztaty w poszukiwaniu perełek i nieczęsto mam wobec gry zarzut, który może być przez mody rozwiązany.

EDIT: Chociaż samo zjawisko wchodzenia modów fanów przy pełnym porozumieniu wszystkich stron jest ciekawe - mam na myśli to, że już nie funkcjonują w podziemiu, tylko twórcy sami z siebie dodają w grze zakładkę na mody, nie mówiąc już o takim wynalazku jak warsztat na Steamie. I zastanawiam się, w którym kierunku to zmierzy i czy będą próby jeszcze głębszego zagarnięcia twórczych fanów w system, ze zmonetaryzowaniem po drodze. BTW, jeżeli idzie o Simsy, to mam nieodparte wrażenie, że firma w pewnym momencie stwierdził "a, nie będziemy się bawić w tworzeniu nie wiadomo ilu tam ciuchów, mebli czy fryzur, i tak sobie tego naściągają z Neta, więc po co się męczyć" Razz

Z wyrazami szacunku
Kazik


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kazik dnia Śro 8:55, 05 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Niezatapialna Armada Kolonasa Waazona Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin